Beställningar och leveranser
Kan jag ändra eller avbryta en beställning jag har gjort i webbutiken?
Beställningar skickas direkt till vårt lager för bearbetning och packning, så det går tyvärr inte att ändra en beställning när den väl har gjorts. Om du glömde att bifoga en produkt i din beställning måste du göra en ny beställning i webbutiken. Beställningen kan annulleras om produkten ännu inte har packats på vårt lager. Om produkten redan har lämnats för transport kan du returnera den efter att ha mottagit den. Produktpriset kommer att återbetalas till dig när den returnerade produkten har tagits emot på vårt lager
och din retur har behandlats.
Vad ska jag göra om jag inte har fått ett bekräftelsemeddelande på min beställning?
Orderbekräftelsen skickas alltid automatiskt till den e-postadress som du angett i samband med din beställning. Observera att automatiska meddelanden kan hämna i skräppostmappen på ditt e-postkonto. Om du inte har
fått ett bekräftelsemeddelande inom 24 timmar efter att du gjort
din beställning, kontakta vår kundtjänst genom att ringa oss på tel. +358 15 415 1100 eller genom att skicka ett meddelande till kuomashop@kuoma.fi. Vår kundtjänst är tillgänglig på engelska.